ACTUALITAT TURÍSTICA

Visita a les col·leccions de romànic i gòtic

Un recorregut fascinant per l’art medieval visitant les magnífiques col·leccions d’obres mestres de pintura i escultura del romànic i el gòtic català.

-  Els dimecres i divendres de juliol i agost
-  A les 11h
- Activitat gratuïta amb l'entrada al Museu

Exposició Heitor Figueiredo. Contentores e Contenores

Exposició de ceràmica de Portugal amb motiu de la Fira Internacional de Ceràmica Argillà Argentona del 5 al 7 de juliol

Sala d'exposicions Casa Gòtica d'Argentona. Pça. de l'Església, 4. Es podrà visitar del 5 al 21 de juliol

“Contentores e contenores”

Després de rebre la invitació d’exposar al Museu del Càntir, vaig començar a reflexionar sobre quines obres podria portar que tinguessin una connexió amb el museu.

Exposició Jordi Marcet i Rosa Vila-Abadal. Cal·ligrafia puntual

Exposició del 5 de juliol al 8 de setembre

Acte inaugural 5 de juliol a les 18:30h

Els Secrets del Museu

Vine amb els teus amics i amigues a passar-ho bé amb una nova experiència. El Mev és un museu ple d’històries, misteris i enigmes. En aquesta activitat, convertits en intrèpids detectius, desxifrarem missatges ocults que ens permetran conèixer alguns dels seus secrets més amagats!

Per a infants de 7 a 12 anys.

Divendres 28 de juny de 10 a 13h.

Preu: 5€ per nen.

Cal fer reserva prèvia al 93 886 93 60 o reserves@museuepiscopalvic.com

Els misteris de l'Antic Egipte

Vine i descobreix el fascinant món de l’Antic Egipte! Convertits en personatges d’aquesta societat, farem un viatge en el temps en el qual aprendrem a escriure jeroglífics, coneixerem la mòmia del museu i descobrirem diferents aspectes d’aquesta enigmàtica civilització.

Per a infants de 5 a 12 anys.

Dijous 27 de juny de 10 a 13 h.

Preu: 5€ per nen.

Cal fer reserva prèvia al 93 886 93 60 o reserves@museuepiscopalvic.com

Activitat familiar: Déus, mòmies i faraons egipcis.

Descobreix en família els secrets de l’Antic Egipte a través de les obres que es conserven al Museu. Els misteriosos objectes ens parlaran de la fascinant cultura que va créixer al costat del riu Nil. Explicarem històries de mòmies, faraons, déus i sacerdots. Desxifrarem jeroglífics i descobrirem perquè servien els uixebtis, els escarabeus i d’altres objectes màgics. Un apropament a la cultura de l'enigmàtica civilització dels faraons.

Cada diumenge de juny a les 10:30h.

Famílies amb infants a partir de 5 anys.

THE TRAIL ZONE

Recentment, l’empresa Trail Zone s’ha donat d’alta del Cercle. Aquesta empresa esta especialitzada en la creació de producte per a runners als municipis. A dia d’avui, dintre de les nostres comarques han estat treballant amb el municipi de Canyelles i la seva feina consisteix en marcar zones de trail running de diferents nivells i de circuits de BTT.    A més, també disposen d’una app que funciona amb  bluetooth (no cal GPS).

Activitat familiar: "Déus, mòmies i faraons egipcis"

Descobreix en família els secrets de l’Antic Egipte a través de les obres que es conserven al museu. Els misteriosos objectes ens parlaran de la fascinant cultura que va créixer al costat del riu Nil. Desxifrarem jeroglífics i descobrirem perquè servien els uixebtis, els escarabeus i d’altres objectes màgics.

Cada diumenge de maig a les 10:30h.

Preu: 4€ per participant. Famílies amb infants a partir de 5 anys.

S'aconsella reserva.

Recorregut medieval

Coneix les millors peces de les col·leccions d’art romànic i gòtic. Visita comentada per l’art, la cultura i els costums del món medieval.

Cada dissabte i diumenge de mes a les 12h. Visita gratuïta amb el preu de l'entrada.