El tresor ocult. La creu de Sant Joan de les Abadesses. MEV

La creu de Sant Joan de les Abadesses considerada un peça mestre de la primera orfebreria gòtica catalana, amagava en els seus medallons superior i inferior unes relíquies. Descobreix la mateixa creu, les descobertes fetes dins seu i les accions de conservació-restauració que s'hi van portar a terme en col·laboració amb el Centre de Restauració de Béns Mobles de Catalunya. A més d'una selecció de reliquiaris i d'objectes esmaltats del fons del Museu que ajuden a comprendre la grandesa, no només en la vessant artística, d'aquesta creu.

A més d'això, dins el 125è aniversari del MEV, l'exposició també explica quina és la feina d'un museu: conservar, investigar, exhibir i divulgar el patrimoni que conserva. Aquest patrimoni i la feina que es realitza al seu entorn també són, un "tresor ocult" que cal donar a conèixer.

Preu per persona: 2€