"Barcelona és molt més" als mitjans

Bon dia a tothom!!!

Voleu saber que s'ha publicat sobre "Barcelona és molt més" aquest darrer mes? Mira, busca, remena i troba...la que més t'agradi!

Arrel dels acords entre la Gerència de Serveis de Turisme i diversos mitjans de comunicació,  al maig  es va publicar:

• On line: Reportatge de les Festes d’Estiu a  Hola.com i Banners de la marca “Barcelona és molt més” a EnBarcelona, Elle.es/de ViajesThomasCook Alemanya i a l'Associació d'agències de viatge espanyola Avasa.
  • En Paper: Anunci i reportatge sobre Càmpings a La Vanguardia,  reportatge de “Costa Barcelona” a Publintur  dirigit al mercat rus i un altre reportatge a Eventos Magazine específic del turisme de reunions.

Si voleu entrar en el detall de cadascú, us adjuntem els arxius amb les publicacions.

Esperem us agradin!

Restem a la vostra disposició per si necessiteu més informació.