FGC, l'Ajuntament de Terrassa i mNACTEC potencien les visites als espais culturals de la ciutat

Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya, l’Ajuntament de Terrassa i el Museu de la Ciència i de la Tècnica de Catalunya (mNACTEC), a través del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, han signat un conveni de col·laboració amb l’objectiu de treballar conjuntament en la promoció de diferents bitllets combinats destinats tant al públic general com a l’escolar per tal de promocionar l’accés amb Ferrocarrils a diferents espais culturals de Terrassa i potenciar així el nombre de visitants i turistes a la ciutat.

Així, amb els nous bitllets combinats, els usuaris de Ferrocarrils podran conèixer i descobrir diferents rutes temàtiques per la ciutat: amb el combinat Terrassa Modernista es podrà visitar la Masia Freixa, la Casa Alegre de Sagrera i el mNACTEC; amb el combinat Medieval Vallparadís, el Castell-Cartoixa de Vallparadís i la Seu d’Ègara; i amb el combinat Descobreix Terrassa, el mNACTEC i la Seu d’Ègara.

Els diferents bitllets combinats inclouen el viatge d’anada i tornada amb Ferrocarrils fins a l’espai cultural i l’entrada al recinte. Les tres rutes estan adaptades per a visites escolars amb tarifes reduïdes.