NO ÉS UN PROBLEMA ÉS UN CLIENT......

Estem parlant d'un gran mercat a nivell mundial que estem començant a conèixer i treballar, tractem amb un mercat totalment prescriptor i que no viatja sol, per tant, en creixement continuat. En el moment que fem inclusives les nostres ofertes lúdiques obrim el nostre producte a un grup molt més ampli de possibles clients (families, seniors, ......), molts cops tenim productes molt més "adaptats" del que pensem i no els comuniquem.

Els clients que tenen algun tipus de discapacitat requereixen els mateixos serveis d'atenció al client que els clients més habituals. Entendre exactament el que vol el teu client requereix que et concentris més en la persona que en la seva diversitat.

És important veure en primer lloc a la persona. Les seves necessitats poden ser diferents, però el teu acostament no hauria de ser-ho. Pensa primer que és una persona com tu, amb les seves característiques, limitacions i avantatges. En segon lloc, acosta't sense por a ella, però sabent com has de fer-ho, com comunicar, i que tots dos us sentiu bé.

BarcelonaZerolimits neix en els pròxims dies, i aquest article vol ser la primera aportació al Cercle de Turisme, tenim grans oportunitats de créixer junts, amb les vostres activitats i la nostra plataforma i coneixement podrien fer un turisme molt més inclusiu.

Tots tenim una diversitat funcional.......

Julià Montero