Agraïments Jornada Noves tendències en e-tourism

Des de la Gerència de Serveis de Turisme de Diputació de Barcelona i, molt especialment, des de l'Oficina de Promoció Turística, volem donar les gràcies als ponents Rafael González de VIVENTIAL VALUE, Leire González de TRIPADVISOR i a Eduardo Gómez de la Mata de MINUBE, així com als membres de la taula final de debat, -Ferran Muñoz, responsable de Comunicació 2.0 a l'Àrea de Turisme de l'AJUNTAMENT DE CALELLA, Sònia Martín, responsable de l'Oficina de Turisme de l'AJUNTAMENT DE MANRESA Ramon Puig, propietari del MAS DEL PUIG i a Valérie Villeux del celler ALTA ALELLA-, per la seva participació en la jornada del passat dijous 12 de desembre, que va contribuir enormement a que fos tot un èxit.    Se'ns dubte, les seves aportacions van despertar un gran interès entre els assistents, tal i com vam poder comprovar in situ, i també a Twitter, on vam arribar a més de 60 mil comptes, generant més de 100 mil impressions a travès dels hashtags #BCNmoltmes i #reputacio.    En trobades com aquesta, ens adonem de l'important paper que estem jugant com a institució pública en el lideratge de l'estratègia de promoció del nostre territori i de la seva oferta turística.   Us adjuntem algunes imatges de la jornada i de nou us agraïm la vostra participació.   Si esteu interessats en disposar dels documents de VIVENTIAL VALUE, TRIPADVISOR I MINUBE, properament es trobaran disponibles en el centre de descàrregues del Laboratori de Turisme.