ENTREGA DE DISTINTIUS SICTED 2012 A L’ANOIA

El passat dimarts 26 de març va tenir lloc a Prats de Rei l’acte d’entrega de diplomes i distintius SICTED a 14 empreses i serveis de l’Anoia que van distingir-se per primera vegada o van renovar el distintiu “Compromís de qualitat turística” el desembre de 2012.

L’acte va ser presidit pel Sr. Joan Caballol, President del Consorci per la Promoció Turística de l’Alta Anoia, i va comptar amb la participació del Sr. Xavier Boquete, President del Consell Comarcal de l’Anoia, el Sr. Jordi Calpe, vicepresident primer del Consell Comarcal de l’Anoia, el Sr. Josep Vallès, President del Consell de la Delegació de la Cambra de Comerç, Indústria i Navegació de Barcelona a l’Anoia, i el Sr. Francesc Vila, Gerent de la Gerència de Serveis de Turisme de la Diputació de Barcelona.

A la província de Barcelona, l’any 2012, el setè any d'implantació del SICTED, hi ha un total de 390 empreses i serveis distingits en 13 destinacions.

Les empreses i serveis distingits de l’Anoia l’any 2012 són:

• El Forn de Cal Prat – establiment de turisme rural
  • El Celler de Cal Prat - establiment de turisme rural