GESTIÓ PÚBLICA DEL TURISME LOCAL A CATALUNYA : REPTES I OPORTUNITATS

Públic al qual s'adreça:
Polítics, tècnics i professionals municipals vinculats al turisme, patrimoni, medi ambient i promoció. També a estudiants de Grau i Màster interessats.
dimarts
Març 2017
Data de finalització: dimarts, 28/03/2017 - 13:45

Us anunciem la Jornada que es celebrarà el pròxim dimarts 28 de març a la Facultat de Turisme de l'UAB. La jornada sobre gestió pública del turisme local a Catalunya és una activitat adreçada a professionals de la gestió turística municipal que pretén obrir debat sobre qüestions vinculades amb el balanç i les oportunitats que genera la taxa turística, així com també generar idees per a la creació de nous productes turístics i crear sinèrgies entre diferents agents del sector.

No us la perdeu. Podeu apuntar-vos contacteu per correu electrònic amb el departament de Formació Continuada de la Universitat Autònoma de Barcelona: formacio.continuada.fuab@uab.cat .

INSCRIPCIÓ GRATUÏTA!

Per a més informació podeu consultar el programa que s'adjunta i consultar la web.